Як Гоакін Фенікс готувався до ролі Наполеона

В український прокат вийшов епічний фільм Рідлі Скотта “Наполеон” з Гоакіном Феніксом у ролі імператора Франції. Що нового дізнався Гоакін Фенікс про Наполеона та як готувався до ролі, читайте нижче.

10

Реклама

Новий фільм Рідлі Скотта зосереджений на долі Наполеона — одного з найвидатніших воєначальників усіх часів, чиє яскраве життя та шлях до влади викликали як критику, так і захоплення, та зрештою вплинули на цілі покоління майбутніх політиків. Історія Наполеона довела: справжній лідер може бути вихідцем із будь-якого класу, а його успіх на полі бою став легендою. Його талант військового тактика був такий потужний, що світові знадобилося сім різних коаліцій європейських держав, щоб перемогти його. Але поза полем бою його одержимість Жозефіною — коханкою, дружиною, імператрицею — визначатиме життя Наполеона так само, як і воєнні успіхи.

Режисер Рідлі Скотт був завжди захоплений постаттю Наполеона. Так, його перший фільм “Дуелянти” розгортається в епоху Наполеона, а починаючи з картини "Гладіатор" він мріяв зняти фільм, присвячений Наполеону та дослідити його характер. На роль Наполеона із самого початку був обраний саме Гоакін Фенікс, який 23 роки тому грав Коммодуса у “Гладіаторі” Рідлі Скотта. За чутками, режисер зрозумів, хто саме зіграє Наполеона, коли побачив Гоакіна у фільмі “Джокер”, за який він здобув "Оскар". “Я побачив його, і все це нахлинуло знову — як ми працювали над “Гладіатором”, і яку подорож він здійснив із цим персонажем, і я подумав: “Боже, ось мій Наполеон”.

Рідлі Скотт та Гоакін Фенікс1Рідлі Скотт та Гоакін Фенікс

За словами Рідлі Скотта, Фенікс ще й фізично ідеально підходить для цієї ролі, адже деякі його риси обличчя разюче схожі на риси Наполеона. Підготовка до ролі розпочалася з… розмов: фактично на 10 днів Рідлі Скотт та Гоакін Фенікс закрилися в офісі режисера та говорили про роль. Зокрема, вели багатогодинні дискусії щодо того, на яких аспектах характеру й особисті Наполеона робити акцент.

За словами Гоакіна Фенікса, він не дуже багато знав про Наполеона до початку знімань — і чимало деталей про його характер стали несподіванкою. Головною задачею було показати його суперечливість — актор з гумором згадує, як дивився відео дискусії двох академіків, що написали біографії Наполеона і дві години сперечалися про факти з його життя. Тож Фенікс зосередився на його характері та психофізиці — допомогли у цьому, зокрема, картини й портрети, присвячені Наполеону, які фактично грали роль фотографій того періоду. Саме за світлинами актор вивчав, як сидить, як поводиться Наполеон, яка в нього пластика.

12

“Ми постійно дивилися на портрети, вони дійсно фантастичні. Фактично це фотографії того періоду. Вони навряд чи лестять — ви можете дивитися на людину та зрозуміти, що його его починає грати…” Також команда їздила в Париж, в музей Наполеона, в Мальмезон, відвідувала могили Наполеона та Жозефіни, аби глибше зануритися в історію того періоду.

Характер Наполеона розкривається через його стосунки з Жозефіною, яку грає блискуча Ванесса Кірбі. “У них є реальний поштовх і тяга; вони закохані одне в одного і підживлюють одне одного”, — розповідає Гоакін Фенікс.

13

Стосунки Наполеона з Жозефіною тільки додають образу героя ще більше деталей, розповідає актор. “Врешті-решт ми бачимо, що він хлипає та плаче, — відважний воєначальник, воєнний тактик, що вів сотні тисяч воїнів у бій, перетворився на цього маленького безпорадного чоловіка, який повністю закоханий у жінку поруч із ним і зізнається, що він без неї ніщо. Його листи до неї комічно грубі й юнацькі, надмірно романтичні. Він був абсолютно зачарований нею. А після того, як вони розлучилися востаннє, вона їх навіть не читала.

14

Епічний фільм Рідлі Скотта, окрім усього іншого, відтворює знамениті битви Наполеона — Тулон, Аустерліц, Ватерлоо. Від акторів це вимагало таланту рухатися та битися, як солдати того часу. Відтворенням армій (звичайно, французької, а також австрійської, російської та британської) та тренуванням акторів займався військовий радник Пол Біддіс.

15

“Ми організували навчальний табір для нашої піхоти та артилерії, — згадує він. “Ви не можете просто забрати артиста другого плану з вулиці та одягнути його в уніформу — його потрібно навчити маневрам, які використовувалися тоді в епоху Наполеона. Насправді це одна з найскладніших епох для зображення, тому що війни велися на дуже високому рівні”.

Що стосується Гоакіна Фенікса, то його задачею в цих сценах було показати, що наполеонівські війни були війнами на виснаження, і що він та його солдати готові піти на смерть. Готуючись до знімань батальних сцен, Фенікс читав "усі можливі" книги з історії Франції та займався в таборі разом з акторами, що грали артилерійців та піхоту, та навчився користуватися стрілецькою зброєю. Окремим викликом було освоїти верхову їзду на тому рівні, як цього потребувала роль відважного воєначальника, що пройшов сотні боїв.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *