Чи це майбутнє секонд-хенду?

Доллі Лі — провідна продюсерка короткометражного вертикального відео у Vox.

Майбутнє перепродажу секонд-хендів та вінтажних речей стрімко змінюється.

За останнє десятиліття секонд-хенд набув популярності, від секонд-хенду до вінтажних платівок, особливо серед молодих споживачів, які прагнуть робити покупки більш екологічно, відчувати ностальгію та створювати унікальні стилі, що відкидають алгоритмічні тренди.

Однак, через зменшення відвідуваності, високі ціни на оренду та збільшення кількості людей, які обирають онлайн-покупки, а не магазини, багато традиційних магазинів були змушені змінити спосіб охоплення клієнтів. Деякі почали розміщувати свої товари на таких платформах, як eBay або Depop, але нова група реселерів вінтажних товарів обирає більш активний та швидкий шлях: прямі трансляції. Ці власники малого бізнесу навчилися змінюватися неодноразово протягом своєї кар'єри, і прямі покупки – це ще один спосіб допомогти їм краще взаємодіяти зі своїми клієнтами.

Ми зустрілися з Крісом Хонетшлагером (The Record Parlour), Жанель Адвієнто (@bleumi on Whatnot), Ліббі Родні (The Harris Poll) та Дарко Павичем (членом Технологічної ради Forbes), щоб дослідити, як прямі трансляції покупок можуть стати майбутнім секонд-хенду — особливо для молодшої аудиторії — та які перешкоди стоять на шляху масового впровадження цієї технології.

Дивіться останні новини Vox, щоб дізнатися більше, та підпишіться на наш канал на YouTube.

Це відео представлене компанією Verizon Business. Verizon Business не має редакційного впливу на наші відео, але їхня підтримка робить можливими такі відео.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *