Чому молодь відмовляється від застосунків для знайомств

Чому молодь відмовляється від застосунків для знайомств0 Поділитися

У серпні 2023 року безнадійні романтики створили обговорення на Reddit і почали говорити про плюси та мінуси Bumble, застосунку для знайомств, який вимагає від жінок зробити перший крок.

"Безліч ботів, аферистів, психопатів — це найгірший застосунок", — написала одна користувачка. "Багато цікавих співрозмовників, але коли справа доходить до того, щоб планувати побачення — люди зникають", — зауважує інша. Своєю чергою деякі користувачі платформи відкрито поділилися тим, як вони зустріли своїх партнерів на Bumble, але консенсус був однозначно зрозумілим: цей застосунок, як і більшість інших для знайомств, які зараз є на ринку, — паскудний.

Реклама

Після десятиліття свайпів ліворуч та праворуч і безлічі нічних повідомлень багато людей прагнуть спростити процес знайомств. Як і сам інтернет, онлайн-знайомства зробили все доступним і перетворили людське спілкування в конкурентний вид спорту. Реакції, свайпи, лайки стали уособлювати бажання цілого покоління користувачів знайти взаємозв’язок з іншими людьми, проте вони не змогли цього зробити.

Але все змінюється, і серед молоді ширяться настрої, за яких платформи для знайомства, які колись вважалися майбутнім романтичних стосунків, втрачають сенс. Знайомства у Facebook — для старшого покоління. Bumble сповнений диваків. Hinge став "додатком для знайомств, який відразу хочеться видалити". Що стосується Tinder, то застосунок, який революціонізував онлайн-знайомства, "став забрудненим повітрям, яким ми всі дихаємо".

Згідно з новим дослідженням Axios і дослідницької фірми Generation Lab, розчарування в додатках для знайомств найбільше відчувається серед студентів університетів. Більшість із них відмовляються від регулярного використання застосунків для знайомств (79%) на користь особистих знайомств, що, здається, суперечить вродженому дару покоління зумерів до віртуального самовираження на таких платформах, як Snapchat і Twitch.

"Платформи для онлайн-знайомств пообіцяли швидке впорядкування хаосу в особистому житті, — каже Кароліна Бандінеллі, професорка Університету Уоріка, дослідження якої зосереджується на цифровій культурі любові. — Маркетингові кампанії цих платформ говорили про спрощення процесу пошуку партнерів. Застосунки для знайомств пообіцяли любов, що "працює". Але додатки не "працюють", як вони повинні. Вони створюють очікування любові як ефективного бізнесу. Користувачів це засмучує".

Пол Іствік, психолог з Каліфорнійського університету в Девісі, який спеціалізується на природі потягу, говорить, що те, що студенти вирішують відмовитися від цифрового зв’язку, не надто шокує. “Студенти коледжів знаходяться в щасливому становищі, адже їх оточує багато однолітків. Сайти онлайн-знайомств і додатки зазвичай корисні для людей, які не мають так багато можливостей познайомитися через друзів друзів”, — каже він.

Кетлін Богл, соціологиня з Університету ЛаСалль у Філадельфії, каже, що після публікації у 2008 році своєї книжки Hooking Up: Sex, Dating, and Relationships on Campus найбільшу еволюцію в культурі побачень спричинили жінки, які привнесли більше прозорості в процес знайомства. “Такі платформи, як TikTok, створили для жінок простір для завантаження відео, в яких вони розповідають про їхні проблеми, пов’язані зі стосунками, як-от відсутність чогось, чого вони хочуть у стосунках, відчуття, наче їх використовують, подвійні стандарти та, у деяких випадках, відсутність сексуального задоволення, — каже Богл. — У попередні десятиліття жінки все це відчували, але обговорювали лише в колі друзів, а не в інтернеті з тисячами підписників”.

Інтернет-знайомства зараз — це багатомільярдна індустрія. З 2016 до 2021 року включно глобальна кількість підписок на програми зросла на 81%. Аналітики прогнозують, що, попри насичення ринку та нинішнє зниження кількості користувачів, компанії будь-якими способами переходитимуть на монетизацію своїх застосунків, що може ще більше зіпсувати те, що люди вважають і без того поганим користувацьким досвідом.

Ми наближаємося до того, що Бандінеллі називає періодом постромантичного кохання в нашому цифровому суспільстві, де такі зручності, як програми для знайомств, відіграють важливу роль у переписуванні “етичних кодексів кохання з метою створення уявлення про стосунки, позбавлені болю, втрати та негативних емоцій”. У цьому новому уявленні про кохання, якщо його взагалі слід так називати, людський досвід, який характеризує стосунки, з усіма злетами та падіннями, змінюється через механічну взаємодію.

У прагненні впорядкувати романтичні зв’язки, здається, ми втрачаємо все, що робить їх важливими. “З новими технологіями завжди настає період, коли вони починають домінувати над попереднім досвідом, — каже Бандінеллі про той час і зараз. — Тоді виникає спротив, і люди хочуть повернути те, що здається втраченим”.

За матеріалом vogue.com

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *