11 найстильніших ромкомів усіх часів

Всі ми любимо ромкоми з багатьох причин. Як не дивно, мода була важливою в багатьох кіноісторіях про кохання. Стиль наших найулюбленіших героїв та героїнь не лише визначав десятиліття, але й відіграв критичну роль в еволюції моди. Від культової шовкової сукні Carolina Herrera Кейт Гадсон в “Як позбутися хлопця за 10 днів” до романтичного гардероба Джулії Робертс у “Ноттінг Гілл” — далі згадуємо найстильніші романтичні комедії усіх часів.

“Як позбутися хлопця за 10 днів”, 2003

10

Реклама

Як і у фільмі “Диявол носить Prada”, модний журналістський стиль життя Енді в “Як позбутися хлопця за 10 днів” зачаровує глядачів вже багато років. Від культової шовкової сукні Carolina Herrera в поєднанні з приголомшливим жовтим діамантовим намистом до білої сорочки, сірої спідниці та коричневої сумки Prada — стрічка вражає гламурним та модним вбранням.

“Із 13 в 30”, 2004

11

Ще один улюблений фільм у всесвіті жіночого глянцю. Дженніфер Гарнер грає милу та наївну 13-річну дівчину у тілі її старшої версії — успішної редакторки модного журналу. Героїня Гарнер з'являється на екрані у безлічі яскравих і стильних Y2K-образів.

“Ноттінг Гілл”, 1999

12

З моменту, коли ми вперше побачили персонажку Джулії Робертс у “Ноттінг Гілл” в чорному береті та класичних протисонцевих окулярах, ми знали, що на нас чекає чимало ефектних та вишуканих образів. Від її костюмів-двійок до вишитої куртки — Робертс одноосібно визначила стиль кінця 1990-х в цьому ромкомі.

“Безголові”, 1995

13

Ромком, який не потребує роз'яснень щодо його важливості в царині моди. “Безголові” назавжди залишиться фільмом про шекспірівську історію кохання і водночас про знакову, сміливу молодіжну моду 1990-х. Усі три героїні фільму пропонують різні версії найгарячішої підліткової моди цього десятиліття. У цій стрічці немає жодної речі, яку можна назвати невдалою.

“Коли Гаррі зустрів Саллі”, 1989

14

Мег Раян у ролі Саллі випереджала моду у кожному кадрі. Насправді краса цього фільму полягає в тому, що ми бачимо розвиток стилю Саллі. З типовими для Нью-Йорка вбраннями, Саллі має чудовий вигляд у кожній з естетик, що приміряє: від затишних светрів до шикарних суконь та костюмів.

“Захоплення Стели”, 1998

15

Анджела Бассетт грає успішну біржову брокерку та одиноку маму Стелу, яка відпочиває на Ямайці і, неминуче, закохується. В цьому фільмі неможливо ігнорувати феноменальний пляжний гардероб героїні. Стильні бікіні, шарф для волосся, ткані сумки та безліч макраме — кожен образ Стели бездоганний.

“Весілля мого найкращого друга”, 1997

16

У фільмі “Весілля мого найкращого друга” героїня Джулії Робертс демонструє піднесений і універсальний стиль 1990-х. Одягаючи різноманітні вишукані костюми та грайливі спортивні ансамблі, персонажка Робертс всіляко виділяється з натовпу, на відміну від персонажки Камерон Діас, яка вибирає пастель та препі-естетику.

“Чотири весілля і похорон”, 1994

17

У фільмі “Чотири весілля і похорон” мода кінця 1990-х показана у повному розквіті. Головні героїні демонструють низку образів, що підходять для будь-якої нагоду: від весілля до похорону. Від строгих блейзерів до вишуканих суконь — в цьому фільмі є чимало знакових ансамблів.

“Весільний переполох”, 2001

18

Через позачасовий гардероб, який поєднує “тиху розкіш” з класичним нью-йоркським стилем та енергією успішної жінки, Дженніфер Лопес у шкіряному пальто, спідниці-олівці, добре скроєних кардиганах та елегантних топах має бездоганний вигляд.

“Щось та віддаси”, 2003

19

Даян Кітон у фільмі “Щось та віддаси” демонструє стильну добірку образів з бежевих светрів, білих штанів та коричневих сандалів. Героїня Кітон, може, й не носить речей різних кольорів чи текстур, але якщо йдеться про пастель та вовну, ніхто — вигаданий персонаж чи реальна людина — краще неї їх не носив.

“Відпочинок за обміном”, 2006

110

І Камерон Діас, і Кейт Вінслет мають бездоганний вигляд, що закріпило цей фільм у нашій свідомості як один із найстильніших в історії. Від витонченої каліфорнійської розкоші героїні Діас до скромної, мінімалістичної лондонської чистоти героїні Вінслет — ми бачимо дві дуже різні, але однаково визначальні естетики в цьому фільмі, обидві з яких завжди будемо любити.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *