Іноді навіть найактивнішим екстравертам важко прижитися на новому робочому місці. Ми склали невеличкий список порад, які допоможуть вам відчути себе комфортно в спілкуванні з уже усталеним між собою робочим колективом, інформує Ukr.Media.
Висипайтеся
На перший погляд ця порада може здатися дивною, проте, регулярний здоровий сон допоможе організму уникати зайвого хвилювання, бути більш продуктивними на роботі і знаходити при цьому сили на спілкування з колегами. Якщо ж ви страждаєте тотальним недосипом і не можете нормально сконцентруватися навіть на службові обов'язки, то про який комфорт для організму може йти мова.
Починайте ранок з правильної рутини
Налаштуйте себе на позитивний лад, як тільки прокинулися. Не відкриваючи очей, глибоко дихайте протягом 3-5 хвилин, потім скажіть собі, що цей день неодмінно вдало пройде в приємній обстановці і дружньому колективі. А потім смачно поснідайте і вирушайте на роботу.
Не думайте забагато
Згадайте випадки, коли ви репетирували щось, що збиралися сказати вголос, а після лаяли себе за те, що все в підсумку йшло не так, як гадалося. Запам'ятайте, розмови, які розвиваються самі собою, формують більш тісні зв'язки між людьми. Так що краще не готуйтеся до довгих монологів, а просто з посмішкою прагніть до діалогу.
Будьте ініціатором бесід
Часом підійти до незнайомої людини і зав'язати діалог буває вкрай важко, але згадайте про те, що всі ваші близькі друзі колись теж були для вас абсолютно чужими людьми. Ось і на роботі для того, щоб знайти приятелів, необхідно з чогось починати.
Охоче йдіть на контакт
Міміка і жести зазвичай говорять про вас більше, ніж слова. Щиро посміхайтеся і бажайте доброго ранку колегам, коли заходите в офіс, не тримайтеся особняком, пропонуйте разом сходити на обід або чашку кави і довіра до вас зросте сама собою.
Джерело: ukr.media